Odporúčame pre firmy, ktoré potrebujú mať prehľad v reklamáciách predávaných tovarov. Program poskytuje možnosť zaevidovať reklamáciu priamo na predajnom mieste, následne sledovať jej ďalší pohyb smerom k servisnému stredisku a späť. Systém pomáha pri sledovaní termínov ktoré je nutné dodržať a sú dané zákonom. Obzvlášť vhodné pre firmy, ktoré spravujú sieť predajní a potrebujú mať prehľad o reklamovanom tovare.
Program postupne sleduje pohyb tovaru v jednotlivých fázach reklamačného procesu, kroky tohto procesu sa dajú upraviť podľa konkrétnych podmienok firmy:
- Prijatie reklamácie od zákazníka na predajni
- Presun tovaru do ústredia firmy (spravidla k pracovníkovi, ktorý spravuje reklamácie)
- Vyjadrenie k reklamácii tovaru
- Presun tovaru do servisného strediska
- Presun tovaru späť zo servisného strediska až do predajne
- Vyrozumenie zákazníka