Program slúži na evidenciu výdaja OOPP vo firmách. Výrazne zjednodušuje a uľahčuje presné vedenie tejto agendy a na niekoľko kliknutí umožňuje rýchly výdaj pomôcky konečnému užívateľovi. Zároveň poskytuje súhrnné prehľady o počte vydaných pomôcok, spotrebe a normách.
Výdaj OOPP pozostáva z 4 jednoduchých pre obsluhu nenáročných krokov a umožňuje:
- Výber „odberateľa“ – výberom z číselníka odberateľov alebo priložením čipovej karty k čítačke kariet, ktorá je priamo napojená na počítač.
- Výber pracovnej pozície odberateľa /pokiaľ je pre daného odberateľa definovaná len jedna pracovná pozícia, táto sa automaticky vyhľadá a krok sa preskočí/.
- Výber OOPP definovaných pre danú pracovnú pozíciu. Je možné zadefinovať v jednom kroku viacero OOPP naraz.
- Potvrdenie výberu a uloženie údajov
- Štatistiky a sledovanie noriem spotreby OOPP